Hos lilla Fiffi-lina! :)

Hejsan!
Sitter hos min stor-pullare Fiffi just nu.
Haha, känns som jag inte är med någon annan nu mera, men det är tchill ;)
Aja, skolan gick snabbt idag, hade 3 lektioner. Sen gymnasie information resten av dagen, det är nice!
Aja, blir att sova hos Fiffi inatt, sen imorgon taggar vi inför bio premiären av Paranormal Activity 2 med alla tjejerna, och Anton, haha! Men det blir trevligt!
Får väl se vad vi hittar på ikväll, men det blir nog att ta ett bubbelbad iallafall, haha! :)
Aja, nu orkar jag inte skriva mer, och lär nog inte uppdatera mer idag, men det får ni leva med.
Slänger kanske upp något imorgon efter skolan, men annars så hörs vi när jag har tid!
Ha en underbar kväll!

Kyss & smek



Min Puffi (L)

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?