Lugn helg!

Hejsan!
Ja, det har varit en lugn, rolig & lyckad helg. Känns skönt att för en gång skull inte supa skallen av sig bara för att det känns som om man måste.
Sitter just nu hos Sebbe och Robert tillsammans med Fiffi. Mamma ska hämta oss efter jobbet, så är väl hemma runt halv 6-6 ikväll. Fiffi lär väl sova hos mig inatt, för vi kan ju inte bryta den nya traditionen vi startat. Dvs att hon är med mig och sover med mig fredag till måndag, haha!
Aja, jag kan ju uppdatera lite senare ikväll, när jag kommit hem. Men tänkte bara slänga upp något lite snabbt nu.
Förlåt för att inlägget under blev dubbelt btw, men hoppas ni överlever det! ;)
Aja, nu ska jag fortsätta klicka runt lite på datorn.

Puss på er!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?