Rött, rött eller rött?! :o

Hallå ja!
Kom hem för en stund sen, har varit och tränat med Emelie. Fick också med mig en svart långklänning hem, tänkte ha den på halloween, men nackdelen är att mina höfter ser gigantiska ut i den, och då menar jag gigantiska xD men man vänjer väl sig antar jag! :)
Har inget speciellt intressant att skriva egentligen, förutom att mitt hår förmodligen blir rött imorgon. Jag är så jävla trött på mitt utseende just nu, och jag behöver förändring. Och folk verkar ju tycka att jagär ganska ful ändå så det spelar väl kvitta! :) Blir det för fult är det ju bara att färga tillbaks det.
Men ja, det var väl typ det. Ska kasta mig in i en dusch nu. Men uppdaterar lite senare!

Puss, puss!



Slänger upp en bild på Linn för att visa vilken röd färg jag siktar på! :)


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?