10 saker...

Jag kommer nu att göra en lista som jag sätt att många andra bloggare gör.
Så here we go!

10 saker ni kanske inte vet om mig:

1. Jag är livrädd för att vara ensam.
2. Jag lider av panikångest (Fick reda på detta för några månader sedan)
3. Jag har en miljard fräknar. (Mest onödigt vetande för er som inte sätt mig utan smink)
4. Jag älskar att få andra människor att skratta, det är min drivkraft.
5. Jag har extrema humörsvängningar.
6. Jag har spelat i princip alla instrument som finns (Men kommer inte ihåg någonting...)
7. Jag har extremt dåligt självförtroende och är inte alls nöjd med mig själv, fast jag är bra på att inte visa det.
8. Jag badar nästan varje dag.
9. Jag har ett ärr ovanför vänster ögonbryn som jag fick när jag var 3 och blev biten av en häst.
10. Jag dricker för mycket och behöver skaffa mig ett liv.

________________
Där har ni lite onödig fakta!
Nu måste jag krypa ner i sängen och försöka sova.
Vi hörs imorgon.

Kyss!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?