Hos Carl!

Hejsan!
Blev ändrade planer igår. Drog till Ewan istället för att åka till pappa i Växjö. Har inte träffat henne på sjukt länge! Så det var härligt att få prata lite med henne om allt som hänt på senaste. Vi var lite överallt och for, mer än så orkar jag inte skriva xD Men iallafall, idag körde Ewan och hennes mamma mig till Ryd, eftersom jag ska sova hos Carl inatt. Har ju inte träffat honom på typ 2 månader.
Vet inte vad som händer, men vi ska iallafall dra till Emil om en stund.
Lär nog inte uppdatera speciellt mycket förrän på måndag när jag kommer hem, men det får ni stå ut med, jag måste faktiskt lära mig att hålla mig borta från datorn lite ibland, även om det är svårt.
Men aja, nu orkar jag inte skriva mer.
Ha en underbar lördag så hörs vi sen när jag har tid!

PUSS!

Postat av: Anonym

sv: åh tack så jätte mkt, kul med lite cred då och då! :)



Vad tycks om min nya header btw? <:

2010-09-11 16:02:34
Blogg/Hemsida: http://robinhoods.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?