I'm home! For the moment -.-

Hej! :D
Nu är jag tillbaka från min Skottlands-resa, och jag har sammanlagt åkt 500 mil med buss, det är fan inte illa! ;) Kommer att slänga upp en hel del bilder här när jag får tid till det, men jag har inte den tiden just nu, eftersom jag ska åka till Ryssby om några timmar och praoa tills på torsdag. Men jag har iallafall haft det jättebra! Och så fort jag praoat klart ska jag få lite fart på bloggandet igen, det lovar jag!
För jag såg precis att statistiken sjunkit något brutalt nu när jag inte kunnat uppdatera. Menmen, hoppas att mina små läsare hittar tillbaks hit igen!
Nu ska jag andas lite, sen ska jag packa till praon.
Vi hörs!

 

Kyss!

Postat av: Renegina

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.

2011-04-20 08:48:49
Blogg/Hemsida: http://renegina.blogsmile.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?