Skorna.

Här har ni bilder på skorna jag köpte idag. Lite ointressant kanske, menmen!



Ett par boots, tyck vad ni vill, men jag gillar dom!
Och för er som inte redan vet så är det faktiskt inne med sånna här skor i höst! ;)
Dessa finns på din sko och kostar 499:- eller något sånt. Ett riktigt bra pris!



De andra skorna jag köpte blev ett par fake-converse.
Eftersom jag inte har råd med ett par äkta just nu. Men egentligen, vad fan är skillnaden? Det lilla märket som man ska betala 500:- extra för? Nejtack, dom pengarna behöver jag till annat! :)
Köpte iallafall skorna för att ha något skönt att trampa runt i då alla mina andra skor ser ut som fan just nu!
Dessa finns iallafall på skopunkten och kostar endast 199:- SOM HITTAT!


Nu blir det idol, sen duschen. Vi hörs efter det!

Postat av: my

likadana som jag ju ;)

2010-09-09 23:39:41
Postat av: Anonym

Hej hej!



Har du lust att ge en åsik om det nya utseendet på bloggen?

Vore kul att höra vad andra bloggare tycker!



kram kram!

2010-09-10 00:09:05
Blogg/Hemsida: http://robinhoods.se
Postat av: isabella svensson

my: ja, lyckades hitta dom! :)

2010-09-10 07:33:39
Blogg/Hemsida: http://buttsekz.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?