Vad fan ska man ha för rubrik då?!

Sådär, nu var både idol och badandet avklarat. Skönt!
Nu har jag lite tid för mig själv och min dator innan jag ska gå och lägga mig. Funderade på att måla naglarna också, men jag orkar inte det xD
Imorgon blir det iallafall skolan som sagt. Och efter det blir det nog att dra till Växjö och fråga om det finns någonstans jag kan praoa v.39! Vart jag ska fråga tänker jag inte säga, för då snor säkert någon annan min ide, och det får bara inte hända för då dör jag xD Ska ev. också in och kolla på ett par skor och någon mysig tröja nu när hösten kryper sig på. Annar har jag inget speciellt viktigt att dela med mig av.
Hörs innan jag kryper i säng!

Kram på er!


___________________________________
You don't have to feel the way i feel.
You just have to keep it real.
___________________________________


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?