Ännu en update i skolan!

Hej på er!
Lite skol-uppdatering igen ;)
Sitter på svenskan just nu, det är bara jag och en till här. De andra hade svenska tidigare idag, precis efter Nationella provet. Men jag behövde rast då, så jag kör på nu istället!
Ska egentligen börja med mitt arbete om Selma Lagerlöf (intressant va? -.-) men lat som jag är så tror jag nog att jag skjuter upp det lite! Och eftersom min lärare är superbitter så orkar hon inte kolla vad jag håller på med, perfekt tillfälle för att uppdatera lite i min tråkiga blogg, för visst är den tråkig nu? jag vet...
Iallafall, efter skolan blir det att vara med Fanny, och sedan, lite senare ikväll, så blir det massor med mys, hihi, sen kan ni få fundera själva! Haha, det är kul att provosera er lite eftersom alla är så nyfikna hela tiden, haha, fyfan för att bo i Tingsryd säger jag bara!
Aja, imorgon är det sista skoldagen innan lovet, så skönt! Har bara 4 lektioner också + sovmorgon, underbart!
Men ja, har inte så mycket mer att skriva egentligen. Så nu ska jag fortsätta lyssna på Jennifer Lopez (<3) och dryga runt på facebook!
Skit på er och ha en fortsatt trevlig dag!

KÖSS



Snart är det dags för sköna sommarkvällar igen.. Åh som jag längtar!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?