Back too school.

Tjena, snyggingar!
Jaha, blev ingen uppdatering för mig igår. Eller jo, det skulle blivit det, skev ett stekigt inlägg när jag satt ute i solen, men det togs bort när jag klickade på "publicera" och sedan loggade blogg.se ut mig, hmm.. Det måste betyda något, haha! Nej men iallafall, satt ute i solen hos Marielle hela dagen iallafall, har blivit mycket brun och fin. Och sedan åkte jag hem vid 6 tiden. Vid halv 7 kom Filla till mig och då spenderade jag hela kvällen med henne, så ja, jag hade inte så mycket tid! Hur som helst. Back to school idag, gick bra! Däremot drack jag för lite vatten och var för mycket i solen, så jag svimmade nästan på slutet. Men det gick bra iallafall, ingen skada skedd så att säga! :) Nu sitter jag och väntar på att min kära syster ska laga mat till mig, tihi - vad söt hon är!  Så det blir att käka lite snart, och sedan vet jag inte vad som händer och fötter, men vi får väl se vart kvällen tar mig! Ska iallafall försöka få lite gjort och plugga till SO-provet som är imorgon, usch.. Hur kommer det gå egentligen? Åt helvete? Ja, det gör det antagligen! Men ja, inga tårar spillda än så länge ;)
Men aja, hinner inte skriva mer nu. Vi hörs senare (om jag har tid)
Ha det underbart mina vänner!

Kram!




Bild från i fredags eller något, lördags kanske? Vem bryr sig ;)


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?