Ewan ikväll!

Hej igen! :)
Nu har jag precis kommit ut ur duschen, efter att ha gottat mig ute på balkongen nästan hela dagen, har ju tagit 10 minuters intervaller där ute dock, är så oerhört rastlös, haha!
Jaja, nu blir det att försöka få ordning på köttklumpen vissa kallar ansikte, med lite makeup osv.. Sedan blir det att åka hem till efterlängtade Evelina (Ewan) var så länge sen jag var med henne nu. Kommer knappt ihåg sist. Men jag antar att ni som följt min blogg ett tag kommer ihåg att jag var otroligt mycket med henne förra sommaren, så nu när solen börjar titta fram är det väl dags igen, haha!
Jaja, vet inte hur mycket mer uppdatering ni får idag, om det blir någon alls vet jag inte heller. Men det märker vi väl! Tycker faktiskt att jag varit duktig idag, detta är tredje inlägget för idag, och det var fan längesen jag la upp mer än 1 inlägg om dagen, eller vad säger ni? Haha, creds till mig fo sho!
Jaja, hinner inte småprata mer nu, ska försöka få fart på fläsket istället!
Ha det gött och fortsätt njuta av solen gullisar!

KÖSS



Btw! Mitt abbonemang har gått ut nu, så det var dags att klicka hem en ny telefunk!
Fick bli en sånhär goding! (HTC Desire Z)
Den kommer förmodligen redan denna veckan. Åh, orkar knappt vänta!
Men det är underbart. Livet bara flyter på nu! :D


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?