Galet, galet, galet.

Hej! :D
Haha, skulle nog skitit i Oléo igår, blev ju ändå hemskickad av polisen innan jag ens kommit fram till kön. Men så går det om man är ung och dum, jaja, det var kul så länge det varade! Haha!
Idag vet jag inte vad som händer, kanske blir grillning osv med pappa och de andra goa gubbarna, får se om jag orkar. Kortfattat - Vi får helt enkelt se vart dagen slutar så att säga!
Har egentligen inget speciellt att säga, ska fixa mig lite nu, känner mig otroligt ofräsch fasten jag har duschat en timme i skållhett vatten. Anyways, vi hörs senare!
Ha en underbar dag sötnosar!

Pusselipuss


Postat av: linncarlqvist

va med och tävla om att bli veckansblogg :)

'http://linncarlqvist.blogg.se/2011/april/veckans-blogg.html#comment

2011-04-17 11:52:10

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?