Marielle Carlqvist <3

Marielle...
Jag har länge funderat, jag har vridit och vänt, snurrat runt och suttit still, men jag kan fan inte komma på det, jag kan inte förstå att det kan finnas en så bra människa som du! Du är fan ta mig 10 poäng rakt igenom! Du är lojal, pålitlig, du lyssnar och förstår, du finns där för en när man behöver dig, och du sviker inte. Du är en äkta vän, som säger vad du tycker och tänker, istället för att snacka skit. Tycker du att jag gör något fel så säger du det till mig, och inte till alla andra. Och det är det jag gillar med dig. Du är en stark och självständig tjej som inte låter något eller någon trycka ner dig, du står på dina egna ben helt enkelt! Där med är det ju inte sagt att du inte har några som helst problem som alla verkar tro, för du är faktiskt en människa av kött och blod som alla andra, även om jag ibland tror att du är en ängel! Du är en av de mest underbara personerna jag någonsin träffat! Och du har funnits vid min sida sedan barnsben, och även om vi glidit ifrån varandra med jämna mellanrum så har vi alltid hittat tillbaka till varandra, för våra band är starkare än mycket annat här i världen!
Jag älskar att ha dig vid min sida, jag älskar att skratta med dig, och jag älskar hur söt du är när du är bitter ;), jag älskar faktiskt allt med dig, rakt igenom, du är inte som någon annan, du är du, och det är jag glad för!
Du är så galet fin på alla sätt och vis min vän, och utan dig vore jag inte hel!
Kände bara att jag var tvungen att skriva något till dig som tack för allt du gör för mig. Tro det eller ej, men jag uppskattar verkligen hur du stöttar mig i alla situationer! Och om vi nu super ner oss snart så kommer jag säkert citera denna texten för dig, haha! Men nu är det inget fyllesnack iallafall, för detta - det är vänskap!

Jag älskar dig, Marielle Carlqvist!
Lämna mig aldrig, för utan dig är jag inte hel...


Fina, galna, efterblivna, underbara tjej <3


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?