Oh, what a lovely day!

Tjena vafan! :D
Lite sen uppdatering idag, eftersom jag varit vaken sedan 8, haha!
Men ja... Vad händer idag? Jo det ska jag tala om för er. Om en stund så kommer älskade Alli hit, blir att umgås med henne, sedan duscha, fixa osv, och sedan drar vi kanske en liten raggarrunda ner till tingsryd, bara för att vi kan liksom! Massa trevligt! Ikväll däremot vet jag inte vad som händer. De flesta av mina vänner (tro det eller ej men jag har faktiskt sådana!) ska festa på olika håll i Småland, men jag tycker det är bäst att ta det lite lugnt efter helgens festligheter, haha! Iallafall tills valborg, då är det minsann ös till 1000!
Hur som helst, hinner inte skriva så mycket nu, ska sätta mig på balkongen och vänta på att Alli kommer.
Ha en underbar dag så hörs vi senare!

TJÖZZ!



Älskar när mitt ena öga ser större ut än det andra! -.-
Bild från i tisdags!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?