Sol, åh underbara sol!

Godmorgon gullungar!
Gud vad det är härligt att vara uppe i tid fast det är lov, det känns så onödigt att ligga och dra sig, bättre att njuta av att veta att man har en hel dag utan skola, eller ännu bättre - en hel vecka! :D
Jag ska vänta tills solen står som högst om några timmar, och sen ska jag faktiskt hälla lite olja på mig själv, kanske får lite färg iallafall, lika bra att börja i tid eftersom jag har så dåliga pigment, får knappt aldrig färg!
Men innan jag går ut i solen ska jag se om jag hinner lägga upp lite bilder från spexfotot här, det är väl på tiden nu, eller vad säger ni? haha :D
Men ja, ska lägga över bilderna på datorn nu, så bilderna kommer i inlägget över snarast möjligt!
Ha en underbar dag!

Puss!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?