Steker som fan!

Hej! :D
Kom hem från skolan för typ en timme sedan. Har suttit ute på balkongen med mamma och stekt ägg på magen! Underbart. (för er som inte förstod så menas det att jag solat!)
Nu tog jag en paus för att uppdatera bloggen lite också.
Däremot har jag inget mer intressant att skriva typ. Ska vänta på att min syster och Madde kommer hem från Tingsryd så att dom kan umgås med mig, tihi! Jaja, vi hörs lite senare när jag kommit på något att skriva om!

HARE' GÖTT!



Söt tjej, haha! Failbilder - det gillar vi! ;)


Köpte nytt nagelack idag också, vad tycker ni?! :D Själv är jag kär!
Det är dock inte lika rosa som på bilden, mer åt det ljusa hållet!
25 kronor från Depend - perfekt!

Postat av: jennie

var med och tävla om att bli veckans blogg! :)

2011-04-29 22:52:17
Blogg/Hemsida: http://jennieehultman.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?