Too cool for school!

TJATJATJA osv..
Denna dagen har varit galet bra! Däremot har jag varit busig, och inte gjort vad jag egentligen borde - gått i skolan. Nej, för dum som jag är så åkte jag till skolan imorse, gick på första lektionen, och sedan tog jag bussen till Växjö med Maja. Vi har chillat och druckit hallonmilkshake på Glasskungen - JUMMIE <3
Sedan tog vi bussen tillbaka till skolan lagom tills dess att vi slutat, kanon ju!
Lyckades få med mig ett par nya Cool-brillz hem, och sen ett "sladderlinne" och två par öronhängen, det får väl duga. Ska försöka att vara lite snäll mot pappas plånbok nu, så att han har råd att betala min Emmaboda biljett, för det är sommarens måste i år, och jag ska inte missa det för något i världen, PUNKT SLUT!
Hur som helst, nu sitter jag bara hemma och är allmänt stencool som vanligt. Hoppas att mamma lagar mat snart också, jag är hungrig, hela tiden, hihi! Mat = namnam, that's it!
Aja, får väl se vad som händer ikväll, (som vanligt) blir säkert en mysig kväll no matter what :)
Men, yeah.. Orkar inte skriva mer nu, ska gå och sätta mig på balkongen och steka lite innan solen går ner!
Ha det bra att små loppor där ute, så hörs vi senare!

KISSES


Just nu:

(Älskar att det ser ut som att jag har en vit och en gul arm, HAHA!)


Nya brillzen!
 Coolmode activated!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?