Växjö med Alligaga ikväll!

Tjena! :D
Fyfan vilket underbart väder alltså!
Synd bara att det inte lär hålla i sig, det kommer kanske vara sol 1 dag till på lovet, sedan så blir det skitväder 1 vecka, eller kanske tills sommaren kommer, vem fan vet liksom?! Haha xD
Aja, jag är på superbra humör, och så kom jag på att pappa är i Stockholm, så det blir att ta med sig bästa Alli till Växjö, dricka vin och umgås, sedan kanske dra ner en runda på stan om det händer något, vi får väl se!
Jaja, har inget mer än det att skriva nu. Ska ta mig en dusch, sedan fixa iordning mig lite!
Men vi hörs senare, Ha en fortsatt bra dag & en underbar kväll nu!

KYSS!



Jossan, Alli och jag igår.
Charmig bild må jag säga! :)


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?