Att klaga, eller inte klaga? Det är frågan...

Hello awesome's! :D
Fan vilken bra dag, eller vad tycker ni? Visst, det har varit kallt som fan. Men vem fan klagar om man slutar vid 10.45? Inte jag iallafall! Det är synd att klaga, faktiskt. Så efter skolan ringde jag och väckte Alva, och så åkte jag hem till henne och myste ett tag, sedan drog vi ner på stan, och det är där jag befinner mig just nu, på Pax Internetkafé, som jag egentligen hatar.. men anyways, här är jag, och tänker på er (därav uppdateringen)...
 idag, över en fika, så funderade jag på hur otroligt sämst jag är på att uppdatera, och hur otroligt mycker ni läsare måste hata mig, eftersom att när jag väl uppdaterar - så kommenterar ni aldrig, och det suger. Jag har fan inget att leva för längre, ska dö. Btw, fan vad jag svär mycket, GASH! vad cool jag är -.-
SE! Jag har så ointressanta saker att skriva om, så det enda jag kommer på är "fan vad jag svär mycket" och så svär jag i den meningen också... Jag suger.
Aja, för att komma till ett avslut på detta helt osammanhängande inlägg, så ska jag bara meddela att jag beger mig hemåt snart. Är trött, och hungrig. Behöver energi, och nagellack.. That's the way it is.. Bara så ni vet.
Aja, hoppas ni haft en bra dag!
Uppdaterar mer ikväll om jag hinner,

L O V E



Längesen ni såg denna bilden...
Jag fattar inte att jag bara laddat upp den en gång innan? Den är ju för fan stencool! Ska börja gå runt med skum i håret hela tiden, bara för att jag är awesome. PUNKT.


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?