Ett styck bakfull Isabella.

Hej på er! :D
Jahopp, efter några flaskor champagne, en flaska minttu och lite annat smått och gott, så vaknade jag med en kraftig baksmälla idag! Haha, men sånt får man ta! Väldigt trevligt hade vi iallafall!
Nu sitter jag bara hemma, ska snart ta en dusch och sen se om jag kan ta mig till Väckelsång för att umgås med lite fina vänner!
Imorgon och på lördag är det Karl-oskar dagarna i Växjö, det ska bli trevligt. Men jag ska vara nykter. Lika bra det. Vi har ju vid det här laget lärt oss att poliserna inte tycker om mig så jättemycket.. Haha!
Aja, ska hoppa in i duschen nu innan jag spyr på mig själv.
Vi hörs senare när jag är pigg och fräsch igen! Ha det gött sålänge!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?