Fullt ös, medvetslös!

Hej!
Tänker inte be om ursäkt för den kassa uppdateringen, eftersom vi fortfarande inte har någon dator. Eller jo, syrrans har vi ju nu, som tur väl är! Har inte varit hemma sedan senaste uppdateringen heller, har varit hos Maja och sen hos pojken min. Så har inte haft tid! Men nu är jag hemma iallafall. Kommer väl inte bli så mycket uppdaterat ändå, eftersom att jag bara ska vara hemma några timmar, men ändå! Bättre än ingenting :) Anyways, ikväll blir det fest. Vart vet jag inte riktigt än, har några förslag. Men fest blir det iallafall, no matter what! Så det är nice.
Blir att duscha och så, sen fixa mig lite. Sen får vi se vart jag tar vägen helt enkelt.
Ska nog städa mitt rum innan jag drar iväg också, det är fan läge för det nu. Ser ut som tredje världskriget där inne. Men så blir det lätt om man bara kommer hem några dagar i veckan och slänger omkring allt xD haha!
Men ja, annars så var det väl inget mer som är värt att ta upp... Vi kan höras senare!
Jag lovar att jag ska uppdatera någon mer gång idag, bara för att det varit så dåligt på senaste!
Aja, hoppas allt är bra mer er!




Fin cambild. Lagom fräsch osv...


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?