Gud, vilken bra helg! :D

Hej på er!
Tänkte bara säga att jag har haft en kanonhelg! Fastän jag påvägen hem till Tingsryd med min fulla pojkvän, fick bensinstopp mitt i skogen tillsammans med en Arab som körde svarttaxi, haha! Men vi kom hem iallafall, tack vare snälla föräldrar :)
Somnade väl vid 5 tiden imorse, och vaknade vid 1. Åt frukost och så, sen körde pojken min tillbaka mig till Växjö, har ju alla mina saker här och så...

Blir att hoppa in i duschen nu, sen blir det att åka hem till Emelie och umgås några timmar. Ikväll blir det bara lugnt med film och sånt tror jag, typiskt söndagar ju! Hihi..
Aja, orkar inte skriva mer, vill inte låta Emelie vänta för länge på mig :)
Men jag uppdaterar lite senare! Hoppas allt är bra med er!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?