Hos Emelie!

Hej igen, era små loppor!
Sitter hos min fina lilla Emelie just nu. Vi har målat naglarna, ätit och kollat på tv. Ideal-söndagen!
Blir att följa med pappa och handla om en stund, har lite småsaker jag måste fixa. Typ strumpbyxor. Haha, köper typ 3 paket i veckan, dom bara går sönder hela tiden!
Aja, efter det tror jag att jag åker hem till mamma. Har sån jävla huvudvärk, så måste hem och ta på mig mina glasögon. Haha!
Men ja, annars så var det väl inte så mycket mer. Tänkte bara slänga upp något onödigt, bara för att jag kan typ.
Men nu är jag så jävla varm så jag måste fan gå ut lite xD
Vi hörs senare ikväll!
Postat av: m. ♥

Är du en av många som ibland har dåliga dagar, och känner att du inte trivs med vissa saker hos dig själv? Kanske din rumpa, mage eller din näsa? Dont be! Du är alltid vacker, vad livet än tar dig. Men visst, vi alla känner sådär ibland och vissa saker kan vara svårare än andra att skaka av. På min blogg tänkte jag nu köra igång med en egoboost - känner du att du har en sak hos dig som du trivs mindre med? Dela med dig utav den saken i bild, i text eller både och - så kan vi tillsammans krossa ideal och visa världen att vi alla ser olika ut, och att vi alla är vackra endå. Vem vet, ditt bidrag kanske hjälper någon annan att se det vackra hos sig själv?



Maila bild till [email protected], eller skriv en text i en kommentar - så kommer det publiceras på bloggen! Jag kommer nämligen också visa upp mina svagheter.



PS. Glöm inte bort att du är värdefull :)

2011-08-08 20:49:00
Blogg/Hemsida: http://utankontroll.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?