I'm awesome, yeah-yeah, I'M AWESOME!

Hej, hej! :)

Förlåt för att jag inte uppdaterade igår som lovat. Men det blev en lång dag igår, med skola (som för övrigt gick mycket bättre än vad jag förväntat mig!) och efter det stan, samarkand och massa annat trevligt tillsammans med söta lilla Fanny. På kvällen tog jag en tur med Alva bort till Sandra för att hälsa på. Kom hem runt halv 11, och då var jag faktiskt tvungen att måla naglarna, kolla på SATC och sova ;)

Andra dagen i skolan idag iallafall, gick också bra. Jobbade på att lära känna klassen och så, de riktiga lektionera börjar imorgon. Men hur som helst, så känns allt under kontroll, och jag tror att Skönhet/hälsa är precis min grej, tror jag kommer bli supernöjd med min utbildning!
Anyways, gick ner på stan med Fanny efter skolan idag också, fixade en praktikplats på The Body Shop, eftersom vi ska ut på praktik redan om 5 veckor, härligt!
Sen har jag inte gjort så mycket, suttit inne och slösat bort det fina vädret, diskat och just nu sitter jag och kollar på True Talent, som för övrigt ger mig rysningar, och gör mig deprimerad på samma gång. Jag vill också bli duktig och älskad av svenska folket!!! Och det ska jag bli, tack vare min linje, jag ska få folk att må bra, och ta fram deras skönhet på ett bra sätt, PUNKT SLUT! Haha, nej men.. det är väl drömmen med allt! :D
Aja, har faktiskt inte mycket mer att säga just nu. Men jag uppdaterar väl igen om en stund...!

Ha det bäst!



Saknar er tjejer! <3
Postat av: Moa

2011-08-24 22:01:34
Postat av: Moa

tiden på dacke med alla tjejer, även vi va isär mycket var vi ändå ihop. det har varit något extra de tre åren som gick så fort och nu börjar vi om på nytt som de minsta på skolorna vi nu har valt. kommer sakna det vi hade på dacke! =)

2011-08-24 22:03:05
Blogg/Hemsida: http://xtz.webblogg.se/
Postat av: isabella svensson

Jag också <3 lycka till med allt moa!

2011-08-25 19:48:09
Blogg/Hemsida: http://buttsekz.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?