I'm back, M-HM!

Hej alla söta!
Ja, detta är det första jag skriver på över en vecka. Känns dåligt att ni har fått vänta så länge, men har inte haft tillgång till dator som sagt. Men nu har jag det! Så nu är jag tillbaka.
Har tillbringat mestadels av helgen med att få iordning hemma hos pappa. Har skurat golv och donat, sen har jag även flyttat alla mina kläder hit. Känns både bra och dåligt! Om inte annat så känns det som en bra start, för imorgon börjat skolan! Fyfan, är så nervös så jag vet inte vart jag ska ta vägen.. Helt stört. Och när jag kollade upp min klass på FB, så verkar det inte som att jag kommer lyckas skaffa några vänner heller. Haha, det suger att vara tjock -.- Nej men gud, hur töntig är jag inte? GAH! Fan att man måste vara så jävla nervööööööös :(
Aja, det blir säkert bra. Nu ska jag ta mig en cigg - SOM JAG FÖRTJÄNAR BARA FÖR ATT JAG ÄR "LEDSEN"
så de så!
Men ja, jag uppdaterar imorgon, och berätar hur första dagen gick.
Ha det bra, och lycka till alla ni som också börjar skolan imorgon!

LOVE,

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?