It's friday, I'm in love!

Hej på er! :D
Sitter hos Sandra och chillar just nu. Har klarat av första veckan i skolan, och det har gått finfint! Mycket bättre än vad jag trodde, och jag hittar faktiskt i skolan, tro det eller ej! Så allt är under kontroll.
Men nog om det, för idag är det fredag, tjoho! En helg med älsklingen att se fram emot, awesome. Men det blir inte förrän imorgon, för nu ska jag vara hos Sandra några timmar, sen ska jag hem till mamma och så ska jag umgås med Zebba, som tyvärr flyttar om några dagar.. Gonna miss that freak <3
Men anyways, har väl inget speciellt att skriva. Är ju som sagt den mest oitressanta människan som gått i ett par skor. Appropå människa, så gjorde vi ett stavningstest i svenska idag, och de bad oss då att stava till ordet: MÄNNISKA, what the fuck is that, liksom?! Gah... Those teachers are retarded.
But yeah, det var väl allt för nu. Får väl se om jag skriver något lite senare. Ha det underbart så länge!
Och till alla er som också börjat gymnasiet nu, så hoppas jag att allt har gått bra för er också, och att ni är nöjda med eran klass, erat val och eran skola!
Vi hörs!
CIAO


Detta är den finaste varelse som existerar. Så är det bara!

Sandra Salinas Thunell <3
- I see your true colours shining through,
I see your true colours, and that's why I love you!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?