JAG SUUUGEEEER!

Hej sötisar!
Förlåt som fan för den dåliga uppdateringen sen jag kom hem! Men har varit upptagen med att umgås med min fina lilla pojk och andra trevliga människor! Sen har det varit fint väder också, så har inte direkt velat sitta vid en dator om man säger så! Har istället stekt fläsket, grillat och åkt vattenscoter, haha! Trevligt värre!
Blir väl att åka hem till pöjken ikväll igen, men just nu är jag bara hemma och andas ut lite. Kände att jag behövde komma hem och bara vara själv några timmar, haha. Har ju inte blivit mycket egen tid den senaste veckan.. Inte för att jag klagar, men ni fattar säkert! :)
Aja, ska ut och sätta mig på balkongen lite nu, sen blir det dusch och fix. Och så får vi se vad kvällen har att erbjuda! :)
Vi hörs lite senare!




Mysigt värre! Gött att solen börjar komma tillbaka nu!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?