Krossa idealet!

Hej!
Förlåt för den dåliga uppdateringen, men har tyvärr ingen dator (skriver från min systers dator just nu, för er som undrar), plus att jag varit hos söten min sen i söndags kväll. Kom precis hem nu, mår inte så värst bra. Ska lägga mig och vila några timmar, sen ta en dusch och se om det blir bättre. Annars så har jag väl inte så mycket mer att säga.

Eller jo! Jag kommer antagligen att delta i en, vad jag själv väljer att kalla det, Självförtroendeoperation hos Moa Carlberg. Denna lilla tjej har nämligen kommit på den lysande ideen att "krossa idealet". Vi tjejer har ju alla saker vi är missnöjda med, det kan vara vad som helst! Så hon kom på att vi ska skicka in bilder till henne, som hon kommer publicera i sin blogg, och tillsammans ska vi då jobba på att stärka vårat självförtroende genom att faktiskt inse att vi är fina som vi är. Visst låter det kanon? Kika in på hennes blogg för information och liknande. Hennes blogg är för övrigt bra i vilket fall, så läs den ändå, haha!

Aja, nu har jag faktiskt inte så mycket mer att skriva. Och eftersom min syster kommer att ta med sin dator hem till sin pappa idag tror jag, så lär jag ju säkerligen inte uppdatera mer idag. Men jag är tillbaka, så fort våran dator är tillbaka. Håll ut bara! :)
Nu ska jag gå och lägga mig i soffan ett tag.
Ha en bra dag!



Postat av: Anonym

smart tjej som skriver vad bloggen heter med då

2011-08-21 22:39:19

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?