Party ikväll!

Hejhopp! :D
Jaha, nu har jag fixat mig och så, efter att ha drygat i soffan hela dagen, haha! Har ingen brådska iofs, så kunde degat ett tag till, men så blir det inte, för om jag lägger mig ner förstör jag frillan. Usch, vilka problem -.-
Anyways, blir att fila lite på det sista, sen åker jag till min finaste Emelie vid klockan 6 typ. Blir att förfesta med henne och Julia innan K-O ikväll. Men som sagt, blir lugnt för min del. Har 4 cider, och på det planet håller vi det :)
Men ja, mycket mer än så har jag faktiskt inte att skriva just nu.
Och eftersom en fullspäckad kväll väntar så är detta antagligen det ända ni får läsa ikväll, haha.
Orkade inte ta några bilder på mig själv heller, så ni får väl se hur jag ser ut imorgon istället.
Men ja, ni får ha en kanonkväll mina små fåglar, så hörs vi imorgon!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?