Stencoolt, alltså!

Hej igen! :D
Nu har jag duschat, fixat mig och tryckt ner lite käk i magen! Så nu blir det väl att dra iväg snart, om det inte blir ändrade planer, det vet man ju aldrig! :)
Anyways, sitter just nu och skrattar åt mig själv och alla internskämt från Emmaboda, haha! Fyfan vad jag saknar allt redan, vill verkligen tillbaka :( Hur ska jag klara vänta i ett jävla år till? Jag fattar inte det. Men, det är väl som dom säger.. "den som väntar på något gott..." Haha! Jag hoppas att det är så iallafall!
Aja, har inget mer att skriva faktiskt, får väl se om jag uppdaterar lite senare! Det märker ni väl!
Men tills dess, så får ni ha det så jättebra!





Idag är jag ascool, och har syrrans söta blus på mig! M-HM!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?