Tagga råååå!

Godmiddag! :D
Gårdagen var kanon! Lagom med alkohol och en massa underbara människor, har verkligen ingenting att klaga på! Spiknykter när jag gick och la mig också, så jag slapp baksmällan, kanon! Blir att kolla på film och dricka kaffe med pappa nu, sen in i duschen och efter det taggar vi till igen! :D Blir nog lugnt idag också, men det är fan bara skönt. Lika bra att komma ihåg allt man gör och inte säga massa dumma saker till alla, det har jag lärt mig nu! :)
Aja, vi hörs när jag är klar, då ska ni få lite bilder också!
Ha det bra sålänge!




En bild ni inte sätt, trevligt!
Denna bild tog jag i vårat badrum i Egypten, tjockt nice... eller?

(Ser ut som om jag har världens största huvud dock, men det gillar vi.)

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?