EN JUL, ETT BALDERS & EN ONEPIECE

Hej alla glada! :D God jul i...efterskott?
Hoppas att alla hade det trevligt igår. Det hade iallafall jag! Blev först en tripp hem till mormor för lite julmat och så, och nu är det fan officiellt, jag HATAR julmat. Skitäckligt. Usch.
Men anyways, på kvällen åkte jag och mamma hem till Eddies familj, och det blev där vi tillbringade resten av kvällen. Kom väl hem vid 11 någonting, sedan kom Eddie hit lite senare, blev några glas vin innan vi bestämde oss för att dejta sängen. Vaknade vid 11 idag, åt frukost och sedan åkte pojken min hem.
Trevlig jul med andra ord, och nu är det bara 6 dagar kvar tills vi åker till Thailand, åååååh, så jävla pepp!!!

Men ja, nu ska jag bara chilla några timmar, sen blir det dusch, fix och runt 6-tiden kommer Linn och Ewan hit för att förfesta, sedan blir det balders för att dansa omkring ikväll, trevligt!

Så ja, det var väl det jag hade just nu. Vi hörs senare!

LOVE






Btw så fick jag en alldeles egen ONEPIECE av min underbara pojkvän igår, HUR LYCKLIG?!?!!?
Fett varm, men så satans go!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?