Grattis, min lilla Filla <3

Godmiddag! :)
Sitter hemma hos mamma och myser just nu. Åkte ju hit igår efter jag varit i kyrkan och så, började julstöka lite och så, sen kom min efterlängtade vän Filla hit, var så satans längesen vi sågs nu! Så det blev prat och film, mycket trevligt. Hon åkte hem vid 11 typ, eftersom hon fyller år idag - så grattis till henne ♥
Men ja, det är väl anledningen till att jag inte uppdaterade mer igår. Men så är det iallafall!

Idag vet jag inte vad som händer, ska försöka träffa Madde en stund, sen vet jag inte om det blir att umgås med någon annan söt vän ikväll, eller om jag drar hem till pojkvännen min, det märker vi! :)

Ja, mycket mer än så 2ty+jaknfd .gre  , Haha, ojsan, det kom en katt och ställde sig på tangentbordet xD Dags att dunsta med andra ord! Vi hörs lite senare.

PUSS




Filla och jag, skolavslutningen i 8:an!
Älskar dig hjärtat!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?