Ja vad kan man säga? Det går bra nu!

Hej och hå!
Igår var det balders, det var trevligt. Jag var full, hade väldigt för höga skor och ramlade omkring som en... ja jag vet inte vad! Men det var kanonkul, och jag har ingenting att skämmas över (för ovanlighetens skull).

Sov hos Eddie inatt, och nu är jag hemma hos mamma, ska duscha och lite så, sedan åka in till Växjö med Eddie så att pappa kan skriva på något papper om att det är okej att jag följer med min underbara pojkvän, min finaste vän och hela deras familj till varma, underbara Thailand. Jag är så satans lycklig, jao!
Men nu ska jag duscha, så vi kan ju höras senare eller något. Hoppas ni haft en bra helg!

C'ya!


Bilder från igår:




<3


Eric Amarillo och jag, STATUS!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?