ON TOP OF THE MOTTAHFOKKIN' WORLD!

Godmorgon! :D

Gud vad jag mår bra idag! Vill ni veta varför? Ja, det är klart ni vill!
Igår när jag kröp ner i sängen var jag allmänt bitter när jag ställde mitt alarm på klockan 06:00, det suger ju alltid, aiiigth? Men kom fram till att det bara är en dag kvar i skolan, så jag bet ihop och la mig och läste lite, för att inviga natten. Plötsligt så plingar mobilen till... "Vem fan är det nu då?" tänkte jag när jag öppnade smset. Det visade sig vara min lärare som skrev att vi inte har någon lektion idag, att vi är lediga HEEEELA dagen. Jag blev lycklig, kände att jag har all världens jävla flyt under mig. Så jag läste 138 sidor i min bok, somnade vid 11 och blev inte väckt av något jävla alarm idag! WOOHOHOOOHOO! Så jävla gött.

Anyways, nu har jag legat i soffan ett bra tag, kollar på Grey's Anatomy och bara tagit det lugnt, så nu ska jag nog gå ut en runda, om det inte snöar dvs. Isåfall slänger jag nog på en film, eller sover en stund till!

Men ja, rent logiskt sätt så har jag jullov nu, men ska dock vara i kyrkan imorgon klockan 1. Så jag räknar nog jullov från imorgon vid klockan 2 istället, men iallafall, det är ju sjukt gött!

Så nu väntar julafton, som kommer att firas med enbart min mamma för ovanlighetens skull, både mysigt och tråkigt. Tråkigt för att min syster sitter fast i äckel-Köping utan pengar att kunna komma hem, men mysigt för att jag och mamma äntligen får en riktig myskväll tillsammans! Det var prat om Kycklinggryta, lådvin och porrfilm, men det var bara mitt förslag, så vi får väl se! Haha, men ja, nu har jag skrivit på tok för mycket onödigt, vi kan ju höras lite senare istället, har ju tid att uppdatera, eftersom jag är LEDIG, M-HM!

Men, jajajajajaja, ha en kanondag allesammans!

KRAAAAAM



Btw, såhär såg jag ut i håret i fredags! FESTLIGT

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?