Sa någon Thailand?!

Hej, hej!

Jaha, nu är det mesta packat, nu ska det bara packas om en gång till i andra väskor.
Det är lite stressigt, men det lär det nog vara fram till dess att jag sätter min röv i en flygplans-stol imorgon vid 16.35, haha! Men det är fan värt det... herregud, kan inte fatta att jag ska till Thailand. Trodde aldrig att jag skulle få åka tillbaka. Men drömmar slår väl in dom också verkar det som!

Anyways, Eddie kommer hit om någon timme, blir att dra hem väskorna till honom, fixa det sista, och sen bara andas.
Detta lär dock bli den sista uppdateringen på 2 veckor, är stressigt idag, och imorgon hinner jag absolut inte uppdatera, men det får ni fan ta mig leva med!
Nu ska jag ha de bästa 2 veckorna i mitt liv. Jag ska vara full, lycklig, kär och förhoppningsvis lite brun också!
Haha, men ja.. Jag hoppas att alla får en bra nyår och ett fortsatt bra jullov.

Vi hörs om 2 veckor, ha det gött här hemma i blåst och regn, själv ska jag gotta mig i 40+ och sol!

MASSA KÄRLEK ♥




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?