Såhär i juletid...

Hejsan!
Sov hos Eddie inatt, imorse åkte vi till Växjö. Han skulle på något möte med sina jädrans fastigheter, haha, och jag softade hemma hos pappa sålänge. Sedan körde han hem mig till mamma igen. Nu sitter jag här och väntar på att naglarna ska torka, sedan blir det fix, och när mamma kommer hem blir det full fart med att handla, pynta granen och städa det sista innan "the big day"... julen är överskattad, men jag tycker faktiskt att det ska bli ganska mysigt ändå... Hade dock velat ha syrran här hemma, men det finns inte mycket att göra.
I år blir det bara jag och mamma, ingen julmat, inga konstigheter, bara en jävligt mysig kväll helt enkelt!
Men ja, nu ska jag väl höja volymen och kladda till mig lite i ansiktet.

C'ya latah'


Jag, mamma, Kahlan & Jausse
Julen -09 ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?