VI HAR INTE BRÖST FÖR ATT SKÄMMAS ÖVER DOM!

Tjena!

Fan, alltid när jag är själv så tänker jag på konstiga saker. Idag fylls mitt huvud med bröst, trevligt!?
Ja, trevligt är precis vad det är! Seriöst, jag fattar inte varför tjejer skäms, klagar och döljer sina bröst?
"Dom är för små, för stora, för spetsiga, för mjuka, för hängiga, för hårda" etc, etc...
Alltså herregud, är det något vi tjejer ska vara glada över att vi har så är det fan bröst! Det finns inget som är för stort eller för litet, för fast eller för hängigt, alla är olika, men brösten är det som definierar kvinnor, och det är något man ska vara nöjd med!
"Men alla killar stirrar ju bara på brösten, det är de enda de bryr sig om" JA MEN HERREGUD, om du var kille hade du också strirrat på dessa snygga små berg som sticker ut, jag menar vi tjejer tittar också på bröst. Det är för fan mänskligt!
Jag tycker vi ska sluta se brösten som något negativt. Det är ju för fan något av det bästa vi har?
Det är bara gött att ligga i soffan och "klämma till lite" på de små duttisarna, vilken tjej nekar det egentligen? Inte jag iallafall, jag är nöjd med mina bröst, och det tycker jag alla tjejer ska vara! Det är fint med bröst! Och det är bra med bröst, vi kan ju för fan mata ungar med dom, och hur många män kan det liksom? INGEN!
Så håll käft, sluta tro att det handlar om något jävla förtryck när killar glor på dina bröst, sträck på dig och var nöjd med det du har. Jag vet att du gillar dom, och det är ingen skam att vara nöjd med sin hylla!

TACK OCH HEJ :D





Postat av: bäst

sexii:D

2011-12-28 19:00:28
Postat av: rik.

Vill du ha 1000kr?

2012-01-16 22:23:49
Postat av: Moaa

pattar!!!! <33333333 hahaah ;)

2012-01-22 18:27:49
Blogg/Hemsida: http://xtz.webblogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?