WOOP,WOOP!

Hallå eller?!
Jaha, idag är det onsdag. Det är tre dagar sedan jag uppdaterade. Bättre än vanligt iallafall!
Än så länge så har jag mest glidit runt på moln denna veckan. Allt är så jävla bra nu! Det mesta flyter på, och fastän världen hatat mig idag, så har jag bara skrattat åt den! Eller okej, jag var ganska så bitter när jag råkade kliva i en hundskit innan idag, men det är sånt som händer det också! :D

Hur som helst. För ett tag sedan beställde jag hem två skitsnygga klänningar från Nelly. Blev dock besviken när dom kom eftersom den ena var alldeles för lång, och den andra hade en söndrig dragkedja. Men tack vare min fina mamma så är nu den långa upplagd till en perfekt längd, och dragkedjan är bytt på den andra! Så nu är jag supernöjd med det också! Beställde även hem en ny bikini häromdagen, den kommer nog i veckan, WOHO baby, I'm ready for Thailand!

För tillfället sitter jag hemma hos mamma, men ska hem till Eddie om en stund.
Så hinner inte skriva mer oitressanta saker just nu, GOOD FOR YOU!
Men vi hörs imorgon!

KYSSSSSS


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?