Ajajaj, min stackars mage...

Hej!
Jaha, då har jag precis kommit hem och tryckt i mig lite mellanmål, men ändå känns det som om magen ska explodera av smärta, tji fick jag för att jag inte åt frukost -.-
Aja, ska inte klaga. Har varit duktig idag, faktiskt, även om jag varit svimfärdig och mått som en friterad bajskorv så har jag gått på alla lektioner, och kommit i tid! SCORE! 1-0 till mig, haha!
Nejmen, det låter rätt självklart egentligen. Men om man har sånna jobbiga onsdagar som jag så är det inte så självklart, haha.. Så jag är faktiskt rätt nöjd! :)

Imorgon är det nationella, från att vi börjar tills typ... tolv?
Tror det ska gå relativt bra, men är lite halvsur för att jag inte orkat köpa något godis eller något att ha imorgon, DET suger! Men ja... jag har inte så mycket mer att säga, så jag avrundar nog här.
Vi hörs senare!

KYSS



Idag kommer snutte hem från Spanien också, härligt!
- det firas med Oléo på fredag! :D


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?