Byebye Rödluvan!

Hej!
Ja, vad ska jag säga om dagen? Den har varit bra, mycket bra faktiskt!
Efter skolan drog jag till Växjö och träffade min älskade Emelie eftersom den lilla fisungen åker till Spanien imorgon (hoppas du får det underbart!) och efter det så tog jag bussen till Tingsryd, mötte mamma vid Börjes, köpte hårfärg, och ja.. Nu sitter jag här med färg i håret. Alltså shit! Att jag aldrig kan bestämma mig, igår ville jag ha illrött hår, och nu sitter jag med mörkbrun färg i huvudet?! Måste sluta vara så impulsiv xD Haha, hur som helst, det blir nog bra, hoppas jag! :)
Aja, hinner inte skriva mer just nu, ska gå och röka, sedan skölja ur färgen.
Uppdaterar senare om jag hinner osv.

Puss!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?