Drömmar, drömmar, drömmar...


Bom, bom, bom, bom...
Hjärtat slår hårdare än vad det brukar, snabbare än vad det egentligen ska och jag spritter av glädje i hela kroppen! Du fyller min kropp med en så extremt varm och härlig känsla, utan att ha det blekaste aning om vad jag känner för dig. Du är så fin på alla sätt och vis, och varje gång mobilen plingar till lyser jag upp som en sol, i hopp om att det är du. Jag vet att det inte är så, varför skulle det vara det? men hoppet finns där, hela tiden.
Jag undrar när jag ska våga berätta... Jag undrar när jag ska våga ta steget och berätta för dig hur jag verkligen känner. Hur kommer du reagera? Hur kommer allting bli sen, sen när du vet att det är dig jag jagar i mina drömmar varje natt, att det är för dig jag går upp på morgonen, bara för att jag vet att jag får se ditt söta, oskyldiga ansikte. Hur kommer du reagera när du vet att jag vill vara med dig hela tiden?
Jag är så förbannat galen i dig! Jag vet inte hur, jag vet inte varför, men det är så det är.
Jag känner dig knappt, men jag vet att du är precis rätt för mig, för annars hade jag inte känt såhär.
Du är underbar, så jävla underbar - vet du om det?
Det spelar ingen roll oavsätt vad, för jag vet, jag vet att det är dig, precis dig, som jag vill ha!
Allt är bara drömmar nu, underbara drömmar som bygger upp hoppet om att lycka fortfarande existerar, och jag kan inte göra annat än att hoppas, att drömmarna slår in en vacker dag...

I was thinkin about you, thinkin about me.
Thinkin about us, what we gonna be?
I open my eyes, it was only just a dream...


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?