Godmorgon, vafan!

Godmorgon!
Förlåt för att jag inte uppdaterade något igår, men var helt slut. Jag och Maja var nämligen ute och festade tills typ halv 5 på morgonen, sedan gick vi upp strax efter tolv. Fick ändå sova typ 7 timmar, but still, min kropp är itne gjord för att vara uppe hela nätterna xD hur som helst, drygade hos Maja igår till typ 5, sen drog jag till Charlie, var där tills typ 10, kollade film osv, båda var rätt döda så vi sov ganska hårt också, haha! Aja, när jag kom hem var jag så trött så jag orkade typ inte röra på mig, så gick och la mig vid 11 typ. Känns konstigt att man gick och la sig inann 12 på en lördag, hmm.. Men det är väl det att man vet att det är lov nu som gör att man känner att man kan ta det lite lugnt en kväll i guess. Anyways.. Nu har jag precis vaknat, hade så ont i läppen så kunde inte sova längre, haha. Men ja, nu har ni fått en liten förklaring till varför jag inte uppdaterat. Kanske blir lite snålt med uppdateringar nu på lovet, det kanske ni förstår.. Men ska försöka så gott jag kan och hålla er informerade om vad som händer i min så extremt tråkiga vardag.
Aja, orkar inte skriva så mycket mer nu, och får se hur det blir sen, har ingen aning om vad som händer idag nämligen. Men aja, det blir nog bra ska ni se!
Nu ska jag gå och göra lite frukost.

Puss på er!




Btw, vi har köpt en ny cam, så nu kommer jag väl slänga upp lite onödiga egopics lite då och då, haha! (vet att ni gillare!)
Aja, detta är jag just nu iallafall. Morgonlooken is the shit!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?