HEJ!

Hej på er!
Förlåt så jätte mycket för att jag inte uppdaterat, men det är ju lov, och det betyder att jag haft fullt upp!
Fest i Tingsryd i måndags, Växjö med Fiffi i tisdags, sen har jag varit i Växjö med henne tills idag, och har inte haft någon tid att uppdatera bara, så enkelt är det!
Men nu är jag hemma i skogen igen, för stunden iallafall. Imorgon blir det fest igen, sedan på lördag blir det att dra till Växjö ännu en gång, för ännu en fest!
Haha, förstår inte hur jag orkar egentligen. Men jag brukar förklara det med ett ord: TIDSFÖRDRIV.
Haha, aja. Alla klagar på att lovet varit så tråkigt och segt, men jag tycker faktiskt att det varit mycket bra.
Nu är det bara helgen kvar, sen är det back to school again.
Men ja, jag har inte så mycket att skriva just nu. Men jag lär väl skriva senare, eftersom jag ändå inte har något bättre för mig ikväll, haha.
Well, well... Hoppas allt är bra med er!
Nu ska jag sätta på mig myskläder och bara ta det lugnt.
Vi hörs senare!

Massa pussar!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?