Hos My :)

Hej sötnosar!
Jag orkar egentligen inte uppdatera just nu. Men tänkte iallafall skriva att jag haft en relativt bra dag, och nu sitter jag och chillar hos My, ska sova här inatt. Borde plugga som fan eftersom jag har hemkunskapsprov imorgon, men jag är alldeless för lat. Som tur är har jag sovmorgon imorgon, så har 50 minuter på mig på morgonen att plugga, så får väl göra det då. Borde ha börjat plugga för längesen, men när humöret är upp och ner och man har massa annat i huvudet så orkar man bara inte, men så är det! Får hoppas att jag får göra omprov om det går helt åt helvete, annars gäller det bara att ta till hundögonen och fjäska satan. Men ja, nog om det, nu ska jag fortsätta umgås med My.
Vi hörs väl imorgon eller något!

PUSS



Favorit i repris...
Jag älskar dig!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?