Ibland är livet ingen dans på rosor.

Hej.
Sitter hos Fiffi nu, har varit här sen i... fredags.
Festen var rätt urballad, men det gick väl bra, inte så mycket saker som gick sönder osv... Det andra kan man ju disskutera om, fyfan.
Aja, ska väl åka hem lite senare, duscha osv, känner mig så jävla äcklig idag, blörk!
Aja, har inget mer att skriva just nu. Har så jävla mycket i huvudet så jag orkar inte sitta här och småprata.
Men ja, vi hörs kanske senare om jag fått upp humöret lite, det är bara att vänta och se.
Well,well... Hoppas ni haft en bra helg iallafall!



_______________________________
Livet är ingen dans på rosor, det är inte kärlek heller...
Du har all rätt att vara arg på mig, men jag kommer inte ge upp.
I'm sorry...

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?