SEG!

Hej!
Jag vet, jag vet.. Jag har varit väldigt slarvig och inte uppdaterat något på 4 dagar. Men jag har varit så himmla seg, och har inte orkat sitta här och skriva om mitt just nu så väldigt meningslösa liv. Men jag ska försöka att ta tag i det, iallafall snart, hehe (a)
Aja, idag hade vi vårt första nationella prov i svenska, gick rätt bra tror jag, eller.. jag hoppas det iallafall. Har ännu ett nationellt på torsdag, i svenska det också, men då är det uppsats som gäller, känner mig rätt säker på det och hoppas att det ska gå bra!
Men nu ska jag sluta tänka på alla j*vla prov, för ikväll iallafall, beger mig mot My nu. Blir att tillbringa natten där med henne och Tim, trevligt!
Jaja, vi hörs när vi hörs!
Ha det superbra.

KYSS OSV.


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?