Det här saknar jag!

Dag 1 – Presentera mig själv
Dag 2 – Min första kyss
Dag 3 – En rolig kväll
Dag 4 – Det här stör mig
Dag 5 – En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig
Dag 6 – Ett dröm förhållande
Dag 7 – Min bästa vän
Dag 8 – Ett pinsamt minne
Dag 9 – Det här saknar jag
Dag 10 – Mina ambitioner
Dag 11 – En sak jag ska göra innan jag blir 30
Dag 12 – Det här är jag beroende utav
Dag 13 – Mitt favoritminne
Dag 14 – Dessa grabbar faller jag för
Dag 15 – Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför
Dag 16 – Det här får mig att gråta
Dag 17 – Någon jag ser upp till
Dag 18 – Min dröm kille
______________________
Det här saknar jag:

Ja, det är mycket jag saknar just nu. Men det jag saknar mest tror jag nog är sommaren. Alla sena kvällar med goda vänner & kedjerökning, allt nytt folk man träffar, Öland, alla utomhus fester på stranden. Ja ni fattar. Sverige är rätt piss (om man tänker på vädret) men den svenska sommaren är fan nästan oslagbar! Jag älskar den!
Sen saknar jag att ha ett förhållande med. Jag är trött på singellivet nu, jag vill stadga mig och kanske få lite ordning på mig själv, jag hade behövt varva ner några kilo om ni förstår vad jag menar.
Men ja, det är väl vad jag saknar mest just nu! :)


SOMMAR <3

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?