Egypten imorgon! :D

Hej på er!
Förlåt för att jag inte uppdaterat. Men igår så var Milla och Linn hos mig, och då kände jag inte för att blogga. Sen idag så har det varit fullt upp med skolan, efter det åkte jag med Gudarna in till Växjö, vänster-möte, sedan Subway! Och efter det drog jag hem till mamma, hämtade väskan, åkte tillbaka till Växjö, köpte balsam osv. Och nu har jag precis kommit hem till pappsen min. Är sjukt trött. Ska snart hoppa in i duschen och sedan fixa lite inför imorgon, måste ju gå upp vid 04:30, sedan åker vi hemifrån vid 05:30, och om allt går som det ska så lyfter planet 07:30, usch vad massa tider det blev nu, men så är det upplagt iallafall!
Hade ju lovat att jag skulle lägga upp resten av mina "18 dagar" innan jag åker, men jag tror faktiskt inte att jag varken orkar eller hinner det, så ni får överleva i en vecka utan det! När jag kommer hem ska jag försöka skriva på som vanligt, och bättra mig med uppdateringar ännu en gång, har ju varit sådär med det ett tag nu.
Men först och främst ska jag pusta ut & supa satan i Egypten med pappa, Janne och Anneli, haha! Vilket liv, nejmen, det kommer nog bli awesome! Hoppas ni andra får det jättebra här hemma i kylan, och så hoppas vi på att snön smält bort tills jag kommer hem! Haha! Och något som vi hoppas på ännu mer är att mitt plan inte störtar, men man vet ju aldrig :O äsch, vi håller tummarna! :D
Nu har ni fått ett långt onödigt inlägg från mig, så nu sticker jag iväg 1 vecka! Sakna mig inte för mycket.. (a)
Nejmen, ha det underbart, för det ska jag ha!

MASSA KYSSAR!



BYEBYE, HA DET GÖTT! :D


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?