En sak jag ska göra innan jag blir 30.

Dag 1 – Presentera mig själv
Dag 2 – Min första kyss
Dag 3 – En rolig kväll
Dag 4 – Det här stör mig
Dag 5 – En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig
Dag 6 – Ett dröm förhållande
Dag 7 – Min bästa vän
Dag 8 – Ett pinsamt minne
Dag 9 – Det här saknar jag
Dag 10 – Mina ambitioner
Dag 11 – En sak jag ska göra innan jag blir 30
Dag 12 – Det här är jag beroende utav
Dag 13 – Mitt favoritminne
Dag 14 – Dessa grabbar faller jag för
Dag 15 – Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför
Dag 16 – Det här får mig att gråta
Dag 17 – Någon jag ser upp till
Dag 18 – Min dröm kille

_______________________
En sak jag ska göra innan jag blir 30:

Ja, innan jag blir 30 ska jag ha gift mig & tryckt ut en unge. För det har jag planerat att göra när jag är runt 25, det är den åldern som passar mig bäst, det lär väl säkert inte bli när jag är 25, men runt omkring. Och jag ska ha minst en unge då iallafall, så är det bara! Och om jag nu hinner ska jag försöka att resa jorden runt innan jag blir 30 också, för när jag väl skaffat familj och barn så är det försent för mig att göra det.
Så det är vad jag ska göra innan jag blir 30 :) Som det ser ut nu iallafall. Det kommer väl säkert inte bli så, men man kan ju alltid hoppas, det skadar ju inte! :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?